Shaklee Independent Distributor

Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Saya merupakan pengedar Shaklee yang sah..Boleh dapatkan product Shaklee daripada saya dengan konsultation percuma sebelum dan selepas pembelian..saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Saya juga membuat penghantaran ke Brunei, Indonesia dan Singapura..

Saturday 31 May 2014

Pengedar Shaklee Chemor dan Chepor

ASSALAMUALAIKUM...
Apa khabar warga chemor dan chepor khususnya. .semua warga Malaysia amnya..
Saya merupakan pengedar Shaklee anda di Chemor dan Chepor.

Bagi yang masih tercari-cari vitamin yang dijamin semulajadi, selamat dan berkesan dipersilakan untuk hubungi saya.
Saya pengedar Shaklee Chemor dan Chepor yg mempunyai "ready stocks".

Saya mempunyai kepakaran untuk membantu anda yg mengalami masalah berat badan kurang atau berlebihan, berpantang, masalah penyusuan dan kecantikan.  Apa sahaja masalah kesihatan Insyaallah dapat saya consult sebaiknya.
Saya pengedar Shaklee Chemor dan Chepor yang menyediakan khidmat penghantaran terus ke rumah anda atau di mana-mana kawasan chemor dan chepor yang anda rasa sesuai untuk berjumpa.

Saya memberikan konsultasi yg terbaik untuk semua pelanggan-pelanggan saya.
Hubungi saya, pengedar Shaklee Chemor dan Chepor anda.

Pm/whatsapp 0125706701

Alamat: Taman Chepor Sentosa,  Chemor.

No comments:

Post a Comment