Shaklee Independent Distributor

Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Saya merupakan pengedar Shaklee yang sah..Boleh dapatkan product Shaklee daripada saya dengan konsultation percuma sebelum dan selepas pembelian..saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Saya juga membuat penghantaran ke Brunei, Indonesia dan Singapura..

Friday 30 May 2014

Supplemen untuk Resdung Teruk

Assalamualaikum. .pe khabar kawan-kawan?

Hari ni nak share pasal resdung...Pernahkan anda rasa gatal muka bila makan belacan atau seafood. .walaupun makanan tengah di masak dari jauh dah rasa gatal walaupun belum makan? Bersin pagi2. .bersin bila habuk sikit..bengkak mata2 bila cuci kawasan berhabuk..gatal telinga bila makan seafood. .hidung tersumbat ja walaupun x selsema. .jerawat di badan..JIKA INI BERLAKU..anda memang mengalami resdung yang teruk. .SET RESDUNG SHAKLEE dapat membantu anda..saya? Dah kurang banyak resdungnya..Alhamdullilah. .

Pm/whatapp 0125706701
Free and Tip Top Consultation
Misi untuk membantu..

No comments:

Post a Comment