Shaklee Independent Distributor

Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Saya merupakan pengedar Shaklee yang sah..Boleh dapatkan product Shaklee daripada saya dengan konsultation percuma sebelum dan selepas pembelian..saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Saya juga membuat penghantaran ke Brunei, Indonesia dan Singapura..

Sunday 25 May 2014

Cara Menjadi Ahli Shaklee- Pengedar Sg. Siput

Assalamualaikum. .

Dah 3 tahun saya jadi ahli Shaklee. .saya puas hati kerana saya dapat guna produk sebab saya jatuh cinta dengan semua produk Shaklee..Menjadi pengguna dah cukup memuaskan hati tapi jika menjadi ahli saya dapat membeli dengan harga ahli dan saya sharing product dengan semua orang, jadi saya berbisnes sambil sharing kebaikkan produk. Kenapa kawan-kawan perlu menjadi ahli Shaklee?
Kelebihan menjadi ahli anda akan
1. membeli dengan harga ahli
2. Membeli secara online di shaklee2u
3. Mendapat cash bonus atau rebat jika cukup point pada bulan tersebut  
4. Keahlian seumur hidup.

Dan anda TAK PERLU:
a. maintain point
b. Membuat pembelian setiap bulan
c. Menjual atau menaja orang jikalau nak makan sendiri

Bagi yang ingin menambah pendapatan sambil sihat seperti saya, guide akan diberi secara online. . Cuma perlu tahan cabaran dan follow apa yang mentor suruh. Insyaallah bukan hanya 2, 3 dan 4 angka. 5 atau 6 angka pun boleh dapat. Yang penting rajin dan sentiasa positif.  Untuk pengetahuan,  pendapatan saya sekarang dah 4 angka..Jadi misi saya sekarang untuk membantu lebih ramai di luar sana untuk menambah pendapatan secara part time atau full time seperti saya malah lebih pendapatan daripada saya. Boleh ke pendapatan downline melebihi upline? Dalam Shaklee sememangnya boleh. .asalkan pulun sahaja..yang penting dalam Shaklee..MLMnya patuh Syariah.

Nak masuk ahli hanya rm75 seumur hidup tau. .tak perlu renew pun setiap tahun..kalau nak masuk ahli free pun boleh..hanya beli barang 200uv (point).. automatik dapat ahli free..jimat rm75..terpulang pada anda. . Saya adalah dari Group Jutawan. .Sangat berbangga berada dalam group ini.. Tq Master Laila n PM Cery kerana menterjebakkan saya dalam Shaklee yang sememangnya produk yang sangat kualiti, semulajadi, selamat dan berkesan.  Sekarang dah menjadi punca pendapatan saya.

Bagi yang berminat untuk ahli makan sendiri atau nak biz, boleh hubungi saya di 0125706701. .Free Consultation. .Free Guidance. .Tip Top Guidance. .

No comments:

Post a Comment