Shaklee Independent Distributor

Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Saya merupakan pengedar Shaklee yang sah..Boleh dapatkan product Shaklee daripada saya dengan konsultation percuma sebelum dan selepas pembelian..saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Saya juga membuat penghantaran ke Brunei, Indonesia dan Singapura..

Saturday 31 May 2014

Pengedar Shaklee Kuala Kangsar

Assalamualaikum. .pe khabar kawan-kawan semua yang ada di Kuala Kangsar? Bagi yang ingin memiliki produk Shaklee di kawasan kuala kangsar berserta konsultasi terbaik. Saya merupakan pengedar Shaklee Kuala Kangsar yang sah. Boleh hubungi saya di 0125706701.  WhatsApp/Wechat/Sms/ call sahaja. Untuk apa sahaja konsultasi sama ada untuk kulit, kesihatan luaran dan dalaman,  orang tua, dewasa, orang muda, kanak-kanak atau apa sahaja masalah kesihatan. Jom pilih hanya yang semulajadi, selamat dan berkesan.

No comments:

Post a Comment