Shaklee Independent Distributor

Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Saya merupakan pengedar Shaklee yang sah..Boleh dapatkan product Shaklee daripada saya dengan konsultation percuma sebelum dan selepas pembelian..saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Saya juga membuat penghantaran ke Brunei, Indonesia dan Singapura..

Tuesday 13 May 2014

Supplemen Untuk Stroke, Jantung dan Kanser

Assalamualaikum. .
Hari ni saya nak share supplemen yang selamat, semulajadi dan berkesan untuk stroke, kanser dan jantung. Rasa bertuah kerana memiliki supplemen ini..semoga saya berharap anda salah seorang yang bertuah kerana memiliki supplemen 1001 khasiat ini..
Anda semua nak tahu, Strok adalah punca kematian ketiga terbesar di Malaysia. Hanya penyakit jantung dan kanser mengatasinya. Ia dianggap sebab utama kehilangan upaya yang teruk, dan setiap tahun, dianggarkan 40,000 rakyat Malaysia mengalami strok. Sesiapa sahaja boleh mengalami strok, termasuk kanak-kanak. Namun, kebanyakan kes menimpa orang dewasa - kredit to Nasam
Apa yang ada dengan duit jika kita atau ahli keluarga kita mengalami stroke, penyakit jantung, dan kanser? Usaha kita bagaimana? Cukup dengan ubat doktor? Cukup dengan supplemen yang tiada ujian klinikal?
Apa sumbangan kita untuk diri kita dan ahli keluarga? Adakah baju, tudung, kasut, beg tangan merupakan reward. Jom reward ibu, ayah, ahli keluarga hatta diri sendiri dalam membantu mengatasi masalah mild stroke, penyakit jantung dan kanser. Pilih hanya yang semulajadi, selamat, berkesan, tanpa pewarna, pengawet dan perasa serta mempunyai ujian klinikal.
Pm/whatapp 0125706701
Consultation terbaik diberikan.

Testimoni: Hanya dengan dua botol vivix. Pengguna ini sudah berupaya mengangkat tangan yang sebelumnya tak boleh mengangkat barang berat. Sekarang dah boleh mendukung cucu seberat 15 kg . Alhamdullilah..


Untuk pembelian secara online atau terus dari Shaklee, boleh klik di sini. (pembelian melalui online menggunakan kad kredit atau debit card)

No comments:

Post a Comment