Shaklee Independent Distributor

Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Saya merupakan pengedar Shaklee yang sah..Boleh dapatkan product Shaklee daripada saya dengan konsultation percuma sebelum dan selepas pembelian..saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Saya juga membuat penghantaran ke Brunei, Indonesia dan Singapura..

Saturday 3 May 2014

Mealshake membantu masalah ekzema kanak-kanak

Assalamualaikum. .

Dah lama rasanya saya tak menulis di sini..mencari-cari masa senggang untuk sharing. .Kali ni nak share tentang Mealshake yang dapat membantu masalah ekzema dalam kalangan kanak-kanak.  Biasanya kalau ruam, gatal dan ekzema kita akan sapu krim dan kebanyakkan ada steroid. Seperti mana semua tahu krim steroid akan ada kesan jangka panjang. Tapi dengan pengambilan Mealshake secara konsisten,  ia sedikit sebanyak dapat membantu menangani masalah ekzema dari dalam. Kebanyakkan anak customer saya yang ada masalah ekzema  memberi reaksi positif..tak dak menggaru sana sini setiap masa...ekzema semakin kurang. .malah semakin sihat sebab Mealshake mempunyai 24 jenis vitamin dan mineral dilengkapi dengan protien..Jadi bagi ibu bapa yang pentingkan keselamatan anak..memang sangat disarankan Mealshake sebagai sumber supplemen tambahan. Untuk mendapatkan Mealshake bolehlah menghubungi saya di 0125706701 atau email sitiyana_aiman@yahoo.com. Konsultasi percuma akan diberikan...

No comments:

Post a Comment