Shaklee Independent Distributor

Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Saya merupakan pengedar Shaklee yang sah..Boleh dapatkan product Shaklee daripada saya dengan konsultation percuma sebelum dan selepas pembelian..saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Saya juga membuat penghantaran ke Brunei, Indonesia dan Singapura..

Monday 19 May 2014

Cara Mengurangkan Ketagihan Merokok Dari Awal

Assalamualaikum. .
Hari ni terpanggil saya nak share tentang ketagihan merokok dalam alam remaja lagi. Statistik menunjukkan sekurangnya 1.7 juta perokok di Malaysia. 1 daripada 5 orang adalah berumur 15 tahun dan ke atas~Source: The Star, January 4, 1997

Ini baru tahun 1997, tahun 2014? Tepuk dada tanya selera. Bila kita pergi kedai runcit dan nampak anak remaja yang beli rokok dan hisap sekali sangat menyedihkan.  Mungkin pengaruh kawan dan mungkin rasa ingin mencuba, kemudian seterusnya dah jadi ketagihan. Seperti mana kita tahu, rokok membahayakan kesihatan sendiri malah orang yang menghidunya. Tapi apakan daya, apabila kita menasihati perokok ia seperti di angin lalu yang sebenarnya berhenti merokok perlu azam yang tinggi. Malah perokok sendiri perlu ada rasa kasihan pada diri sendiri dan orang sekeliling yang mendalam.

Kita sebagai orang dewasa sebenarnya boleh berusaha dalam menyelami kenapa mereka merokok. Dan memikirkan cara bagaimana untuk menghentikan tabiat yang nyata tak berfaedah pun. Supplemen? Banyak jenis supplemen yang dijual di pasaran. Malah ada jugak rokok elektronik direka untuk mengelakkan perokok menggunakan rokok yang sebenar.

Vivix adalah supplemen pilihan masa kini dalam mengurangkan ketagihan. Vivix ialah sejenis sirap kesihatan yang diuji secara klinikal. Walaupun ia bukan dicipta untuk perokok tetapi ia mampu membantu membaikki dna yang telah rosak. Tetapi kebanyakkan yang mencuba vivix memberi impak yang besar dalam ketagihan merokok . Menurut testimoni, bila hisap rokok, rokok jadi pahit dan dah tak sedap.  Orang merokok, merokok sebab sedap, berasa macam lepas masalah sebentar kononnya, berada di awangan tetapi bila minum Vivix, tiba-tiba ia hilang semua nikmat yang ada bila merokok. Jadi, sememangnya sangat disyorkan bagi yang nak membantu anak sendiri, suami sendiri atau diri sendiri untuk mengurangkan ketagihan seterusnya keazaman untuk berhenti merokok lebih tu tinggi.

Testimoni vivix bagi perokok tegar: Dah tak merokok di rumah walaupun minum Vivix tak kosisten.  Hanya merokok bila kawan hulur sahaja. Alhamdullilah,  berhenti merokok sebab ketagihan dah tiada walaupun bukan 100%.

Jika anda nak mencuba Vivix untuk diberi pada anak yang "hard core" merokok boleh hubungi saya di 0125706701.  Tetapi Vivix sesuai untuk 18 tahun ke atas. Kalau bawah umur tu kita consult semula.  Boleh hubungi saya.
Happy Sharing :)

Jika anda ingin menempah Vivix secara online, sila klik link di bawah. (Bayaran secara Debit card atau kad Kredit)





Regards
Liyana
0125706701

No comments:

Post a Comment