Shaklee Independent Distributor

Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Saya merupakan pengedar Shaklee yang sah..Boleh dapatkan product Shaklee daripada saya dengan konsultation percuma sebelum dan selepas pembelian..saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Saya juga membuat penghantaran ke Brunei, Indonesia dan Singapura..

Sunday 1 June 2014

Supplemen Kanak-kanak: Kulit Cantik dan Otak Bijak

Assalamualaikum. .pe khabar kawan-kawan semua? Hari ni nak share perbualan anak saya dan saya tentang Vit C chewable Shaklee dan Omega Guard Shaklee.. untuk pengetahuan anaknsaya berusia 3 tahun 10 bulan..

Tarikh: 1hb Jun 2014

Ibu: Harith tak makan lagi omega(sambil ambik omega dr botol)
Harith: Vit C?
Ibu: ibu lupa bawak balik
Harith: Harith nak makan Vit c..nak kulit cantik..Harith tak mau kulit kotor
Ibu: Ibu lupa bawak la..Harith makan omega sahaja la.
Harith: Harith nak makan vit c jugak..Harith nak kulit cantik. .Harith x mau kulit kotor..
Ibu: xpa la mkn omega saja pun..omega pun boleh bagi kulit cantik.. (Dan2 senyum terus makan omega)

Pasal vitamin C pun boleh genang air mata mintak vit c..

# Si kecik Harith xmau otak bijak shj..Si Kecik Harith mau otak bijak + kulit cantik

Pm/whatsapp for more info 0125706701

Liyana
Pengedar Shaklee Sg. Siput,  Chemor dan Kuala Kangsar

No comments:

Post a Comment