Shaklee Independent Distributor

Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Saya merupakan pengedar Shaklee yang sah..Boleh dapatkan product Shaklee daripada saya dengan konsultation percuma sebelum dan selepas pembelian..saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Saya juga membuat penghantaran ke Brunei, Indonesia dan Singapura..

Thursday 15 May 2014

Kenapa muka nampak tua dari usia?

Assalamualaikum. .
Terima kasih kerana memilih blog saya untuk dikunjungi dan mungkin boleh mendapat input yang bermanfaat..Semoga sharing saya yang sedikit ni dapat memberi sedikit sumbangan kepada anda..Disini saya nak share apabila kita tua sebelum usia..uish dengar perkataan tua..risau..macam2 penyakit ada pada zaman melenium ni. Belum campur penyakit yang baru muncul dan belum dicipta vaksin atau ubatnya.
Apa yang ditakutkan oleh orang perempuan? Umur 25 di panggil makcik..umur 30 dipanggil KAKAK oleh umur 40 tahun..sentap..berbulu rasa.. Walaupun tak dapat diungkap kata2 marahnya kita bila dipanggil begitu..muka masih manis sebab risau dikatakan benda macam tu pun ambik pot..Apa yang anda buat? Sebab badan besarkah menampakkan anda lebih berusia? Sebab muka anda nampak matang kah? Kedut dah mula ada gara2 pakai kosmetik atau skin care yang bukan2?Atau muka anda susah nak senyum sebab tu muka anda nampak tua?Anda tahu apa sebabnya.
Pernah dengar Vivix? Vivix membantu memudakan remaja selama 25 tahun.. Ya kah? Bagaimana umur 35 jadi 10 tahun? Tengok apa yang kita makan? Kerja kita? Emosi kita? Adakah ia akan menuakan kita lebih cepat? Organ2 dalam badan bekerja 5 kali ganda bila makanan yang bukan2 masuk dalam badan. Adakah ini akan menuakan fizikal kita? Kerja yang stress..adakah ia menuakan kita 2 kali ganda..membuatkan muka kita berkedut sebab selalu berkerut? Vivix membantu penuaan yang sihat seiring usia..membantu membaikki dna yang rosak..membantu meremajakan kulit yang dah kedut. Ia lebih baik umur diteka betul dari umur ditambah walaupun  2 tahun sahaja.
Vivix supplemen awet muda untuk remaja seawal 18 tahun sehingga veteran 80 tahun ke atas
Alhamdullilah dah Hari ketiga minum Vivix. .
Pm/Whatapp 0125706701

untuk order Vivix secara online boleh klik di sini >>> https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7aaece81f2d731fbf8ee0ad3521002ac

(Untuk order secara secure online pembayaran melalui debit card atau card credit sahaja)
Jika tiada debit card atau kad kredit boleh terus hubungi saya di 0125706701 untuk order secara manual 
atau bank transfer atau cash on delivery

2 comments:

  1. sangat menarik dan sangat bermanfaat mas bro :D
    salam hormat : Obat Jerawat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih..Alhamdullilah jika bermanfaat :) Happy sharing

      Delete