Shaklee Independent Distributor

Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Saya merupakan pengedar Shaklee yang sah..Boleh dapatkan product Shaklee daripada saya dengan konsultation percuma sebelum dan selepas pembelian..saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Saya juga membuat penghantaran ke Brunei, Indonesia dan Singapura..

Tuesday 6 December 2011

Sambungan 1 Rahsia Saya

sambungan.................Selepas tu mula la sesi memerah menggunakan pam spectra 3, yg saya masih gunakan sampai sekarang. Anak saya pun dah 1 tahun 4 bulan.Pada hari ketiga di nicu Ipoh..anak saya telah dibuang tiub makanan yg dimasukkan melalui mulut..Pada waktu tu anak saya dah mula minum melalui picagari..Alhamdullilah ok, baby pandai hisap...Tp mereka belum benarkan saya menyusu secara direct..almaklumlah..risau  mungkin.Pada hari keempat, hospital Ipoh terus refer anak saya ke IJN untuk confirm n follow up..Saya pun ikut la naik ambulance bersama anak dengan terhentak2..yerlah ambulance pk lah bawak mcm mana..dengan saya yg baru hari keempat. Sejak hari pertama..tiada istilah asyik dok di tilam , rehat..macam ibu berpantang lain..Bila anak ada masalah..Alhamdullilah, Allah mengurniakan saya kesihatan yg baik kepada saya sejak hari pertama selepas melahirkan anak...Ok, sampai di IJN, setelah diperiksa n di scan memang sah baby ada penyakit jantung yg severe iaitu Ebstein Anomaly.Dr pn cakap, mmg x blh buat apa2 sbb masih kecil..dr pn asyik ckp yg negatif saya..sedangkan dia orang Islam.Ada Allah.Walaupun memang penyakitnya serius.Xdak pn ckp berdoa ke..tenang sikit perasaan.Apa perasaan seorang ibu waktu tu..Memang saya tak putus berdoa kepada Allah..walau tgh menyusu sekalipun.Kemudian pada hari yang sama kami balik ke nicu Ipoh.Dr masih nak tahan..nak tgk baby ok ke tak..Alhamdullilah, baby memang bernafas sendiri tanpa bantuan oksigen..walaupun oksigennya dalam 80% sahaja...Pada hari keempat itu jugalah nurse suruh saya feed sendiri..Gementar..n waktu tu lah..dok pk nak pegang mcm mana..Alhamdullilah baby dpt feed dgn baik..dh mula seronok..nasib baik baby jenis yg penyabar jgk.yerlah,..berusaha jgk dia nak menyusu n nk dptkan nipple...ibunya pulak terkial-kial tp teruja.mahu taknya..baru hari keempat baru nak feed direct..kl tak pam ajer menggunakan spectra 3 ku..bersambung..

No comments:

Post a Comment