Shaklee Independent Distributor

Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Saya merupakan pengedar Shaklee yang sah..Boleh dapatkan product Shaklee daripada saya dengan konsultation percuma sebelum dan selepas pembelian..saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Saya juga membuat penghantaran ke Brunei, Indonesia dan Singapura..

Friday 9 December 2011

Kembalikan Susu dengan Set Breastfeeding Shaklee

Kembalikan Susu Dengan Set Breastfeeding Shaklee?

Sumber asal: Shakleetrialpack
(diambil dari elaila.blogspot.com)

Satu malam saya menerima panggilan daripada Lisa, seorang ibu yang mengalami masalah kekurangan susu. Beliau sudah mengambil beberapa milk booster, namun tiada kesan. Malah Lisa terpaksa memberikan anaknya susu formula. Walau bagaimanapun smart baby milik Lisa hanya mahu susu ibu sahaja, dan memuntahkan kembali susu formula yang diberi.
Oleh itu Lisa mahu mencuba set Breastfeeding Shaklee, kerana ia bukan sahaja mengandungi milk booster (alfalfa) malah juga vitamin dan mineral lain yang diperlukan oleh seorang ibu menyusu. Malah saya berpesan kepada beliau supaya kerap diadakan stimulasi dengan mengepam secara kerap.
Selepas sehari, saya menghantar SMS kepada Lisa, untuk bertanya khabarnya.
testimonial shaklee
Gembira rasanya mendengar jawapan dari Lisa. Semoga Lisa dapat kembali menyusukan anaknya sepenuhnya tanpa memikirkan masalah tidak cukup susu lagi.
Walau bagaimanapun, set breastfeeding Shaklee bukan makjun ajaib yang boleh mengembalikan susu sesiapa sahaja. Ia merupakah supplement atau pelengkap bagi membantu usaha mengembalikan susu yang dibuat oleh ibu itu sendiri, iaitu:
  1. Mengepam dengan kerap, sekurang-kurangnya 3 jam sekali.
  2. Menyusui bayi dengan kerap, mengikut kehendak dan menawarkan susu badan kepada bayi.
  3. Minum air yang banyak (apabila mengambil set ini kerana ia adalah vitamin dan mineral yang concentrated, memerlukan air yang banyak untuk melancarkan proses penyerapan dan sebagainya) iaitu sekurang-kurangnya 3L sehari.
  4. Banyak berdoa dan berhajat kepada Allah SWT.
Seorang ibu yang mahu mencuba set breastfeeding Shaklee haruslah melengkapkan pengetahuan tentang penyusuan dan teknik pengambilan supplement semulajadi terlebih dahulu, bagi mengelakkan rasa kecewa apabila tidak ada kesan, atau keadaan makin buruk. Dapatkan konsultansi percuma daripada pengedar Shaklee sekiranya anda mengalami masalah selepas mengambil set ini.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

No comments:

Post a Comment