Shaklee Independent Distributor

Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Saya merupakan pengedar Shaklee yang sah..Boleh dapatkan product Shaklee daripada saya dengan konsultation percuma sebelum dan selepas pembelian..saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Saya juga membuat penghantaran ke Brunei, Indonesia dan Singapura..

Saturday 7 July 2012

Testimoni Vitamin C

Nor Ramli
saya nak kongsi pengalaman customer yg mengalami masalah bengkak gusi, gusi berdarah dan juga bau nafas. Saya rasa, bau nafas sebab gusi yang tidak sihat...sehinggakan kedudukan giginya bergerak-gerak dan membuatkan dia tidak selesa dan rasa rendah diri kerana bau nafas. So saya suggest Vita C utk masalah gusi bengkak tu..vit b complex utk lemah2 badan dan juga ostematrix (customer lelaki). Setelah seminggu, gusi bengkak telah menyusut dgn banyaknya..dan setelah sebulan, gusi bengkak, berdarah dan juga bau nafas telah tiada lagi. Alhamdulillah. Bukan sahaja untuk para wanita mengandung, ibu menyusukan bayi, insan terlebih berat badan..malahan untuk masalah gusi tidak sihat juga membantu...rupanya, sudah lama asyik menggunakan ubat kumur listerine laa...oral b laa..colgate la...tak dpt diatasi...Alhamdulillah..sudah selesai masalah itu.

No comments:

Post a Comment