Shaklee Independent Distributor

Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Saya merupakan pengedar Shaklee yang sah..Boleh dapatkan product Shaklee daripada saya dengan konsultation percuma sebelum dan selepas pembelian..saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Saya juga membuat penghantaran ke Brunei, Indonesia dan Singapura..

Tuesday 3 July 2012

Testimoni Pengguna Mealshake

Salam,
Hari saya nak share testi pengguna mealshake...

Shekien Jaafar
"salam sume....rs lom tlambat tok sy kongsi bsama anda sume....rini sy nk kongsi ttg mealshake....alhamdullillah stlh sbln menggunakan mealshake...ank sy jarang d jangkiti selsema,batuk n demam....boleh d katakn tiap bln mesti ank sy akn sakit...tiap kali g chk up mesti nurse akn kata ank sy antibodi x kuat....sbnrnya mealshake adlh produk yg ke 4 sy gne tok ank sy...sblm ni mcm2 yg sy gne tp x jln...tp stlh d perkenalkan oleh mommy Farah Shaklee sy nekad utk mencuba...dan skg hasilnya mmg amat memuaskan ati.....MEALSHAKE...MMG TBAEKKK......cubalah mealshake bg yg blom cuba...x rugi anda mencuba utk kesihatan ank anda..."

Bagaimana dgn anda... Masih belum terlambat utk mencuba mealshake.. Mealshake bkn sahaja sesuai utk kanak2 setahun ke atas,,,malah baik juga utk org dewasa...

Jika berminat blh sms/call di |0125706701| atau email |sitiyana_aiman@yahoo.com|

*Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap
consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

No comments:

Post a Comment