Shaklee Independent Distributor

Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Saya merupakan pengedar Shaklee yang sah..Boleh dapatkan product Shaklee daripada saya dengan konsultation percuma sebelum dan selepas pembelian..saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Saya juga membuat penghantaran ke Brunei, Indonesia dan Singapura..

Friday 6 July 2012

Kenapa Vitamin C berbeza dari jenama lain?

Salam,
Entri kali ni saya share kenapa anda harus pilih vitamin C jenama Shaklee....

1) Vitamin C Shaklee semulajadi kerana ia dibuat dari 7 setengah biji buah oren..bagaimana saya nak buktikan...cuba lihat gambar di bawah...antara vitamin c shaklee dgn vitamin yg sintetik...kemudian anda lihat pula gambar fresh orange asli dgn minuman oren yg popular di pasaran...vitamin C shaklee adalah seakan-akan oren yg sebenar...ini kerana vitamin C shaklee dibuat dari sumber oren yg sebenar.. Tidak hairan lah ia lebih mudah diserap oleh badan dan berkesan..kerana ia semulajadi dan mudah dikenal oleh badan...Bioflavanoid yang ada dalam vitamin C shaklee yg ada dalam oren sebenar menunjukkan vitamin C shaklee berbeza dari yang lainnya..bagaimana? Pilihan ditangan anda..jadilah pengguna yang bijak...

No comments:

Post a Comment