Shaklee Independent Distributor

Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Saya merupakan pengedar Shaklee yang sah..Boleh dapatkan product Shaklee daripada saya dengan konsultation percuma sebelum dan selepas pembelian..saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Saya juga membuat penghantaran ke Brunei, Indonesia dan Singapura..

Friday 6 July 2012

Alfafa dan ostematrix

Mengapa Ostematrix itu boleh menggantikan alfalfa?*


Ini kerana kandungan utama dalam alfalfa ialah protien dan kalsium serta kaya dengan garam mineral yang lain. Oleh kerana inilah pengambilan alfalfa disarankan sebanyak 6-10 biji sehari namun perlu dilengkapi dengan pengambilan air kosong yang banyak selari dengan pengambilan bilangan alfalfa.

Bagi yang ada kekangan kewangan untuk membeli set penyusuan yang lengkap dengan ESP dan Ostematrix sebenarnya memadai mengambil set B bagi tujuan kesihatan menyuluruh si ibu. Walaubagaimanapun, bagi yang sering keletihan baik isteri atau suami, set Eu Four sangat sesuai.
Tambahan ESP sangat digalakkan bagi membantu penyerapan vitamin dengan lebih baik.
Untuk mendapatkan kesan yang optimum, Ostematrix perlulah diambil 4 biji sehari.

Bagi yang ingin mengumpul stok atau yang menghadapi kemerunduman susuibu yang kritikal, saya sarankan pengambilan set 3M yang terdiri dari set B ditambah Ostematrix dan ESP Shaklee. Walau bagaimanapun, jika anak atau ibu alah dengan Alfalfa, maka hanya teruskan set Eu Four Pack bersama ESP sahaja.

Sayugia diingatkan bahawa vitamin ini TIDAK BANYAKKAN SUSU cuma ia membantu penghasilan susuibu dengan lebih baik terutama apabila si ibu menjaga pemakanan, menjaga jadual pam yang konsisten serta stabil rohani.

Namun saya galakkan sebelum anda membeli, dapatkan nasihat dan pandangan pengedar terlebih dahulu supaya anda membeli set yang sesuai mengikut keperluan dan matlamat anda.

Sumber:www.anakkuwira.com


Jika berminat dengan mana2 supplemen penyusuan.. Boleh hubungi saya..di |0125706701| atau email |sitiyana_aiman@yahoo.com| saya akan memberi konsultansi secara percuma sebelum dan selepas pembelian...

No comments:

Post a Comment