Shaklee Independent Distributor

Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Saya merupakan pengedar Shaklee yang sah..Boleh dapatkan product Shaklee daripada saya dengan konsultation percuma sebelum dan selepas pembelian..saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Saya juga membuat penghantaran ke Brunei, Indonesia dan Singapura..

Saturday 16 June 2012

Testimoni Pengguna Carotamax

asalamualaikum dan salam sejahtera, entri kali ni saya ingin kongsi testimoni sepupu saya pn maspura, yang menggunakan carotamax untuk masalah rabun matanya..sebenarnya fungsi carotamax bukan hanya untuk mata..fungsinya juga adalah untuk kulit,jantung, anti radikal bebas, dan high anti oksidan...sebenarnya belum habis sebotol, sepupu saya dah dapat kesannya..tapi perlu diingatkan..setiap orang xsama kesannya..yerlh ada yg cepat n ada yg lambat..jadi bila ambik supplemen yang semulajadi mesti sabar sbb ia bukan ubat..dan perlu minum air banyak untuk kesan yg optimum..sebelum beliau ambil carotamax,mata beliau selalu letih,urat mata pn stress,,yerlh kita mengadap komputer dan mungkin selalu tido lewat.blh menyebabkan urat mata jadi stress dan penat..jadi, bila beliau mengambil carotamax,stress urat matanya telah lega dan matanya menjadi segar dan x letih lagi..malah sekarang, rabun malamnya pun dah berkurangan dan matanya menjadi semakin terang..jadi bagaimana dengan anda..jika anda mahu menjadi seperti beliau..mengapa anda tidak cuba dari sekarang?mungkin masalah mata anda dapat dikurangkan n diatasi..sekurangnya-kurangnya carotamax dapat membantu memberi mata yang lebih sihat disamping kulit yang cantik,kesihatan jantung,anti radikal bebas dan banyak lagi.. jika berminat..anda boleh hubungi saya di Hp : 0125706701 Email: sitiyana_aiman@yahoo.com Atau Pm di FB *Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

No comments:

Post a Comment