Shaklee Independent Distributor

Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Saya merupakan pengedar Shaklee yang sah..Boleh dapatkan product Shaklee daripada saya dengan konsultation percuma sebelum dan selepas pembelian..saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Saya juga membuat penghantaran ke Brunei, Indonesia dan Singapura..

Tuesday 26 June 2012

Saya sudah jatuh cinta dgn ESP

Assalamulaikum,

Entry kali ni saya nak cerita kenapa saya jatuh cinta dgn ESP (energizing soy protien). Ia bkn cinta pandang Pertama..tp Sy kenal dulu..baru jatuh cinta.. Yerlh setelah setahun lbh mengenali ESP.. Saya begitu yakin dgn cinta saya pada ESP.kenapa saya jatuh cinta pd ESP?mesti Ada sebab kan..bkn cinta buta ya...antara sebabnya:

1) saya ambil ESP utk tujuan breastfeeding pd mulanya..sbb fungsi esp ialah sbg milk booster..memang susu saya pekat mcm susu fresh milk setelah ambik esp..anak saya Minum sikit dh tertido bila sampai waktu dia tido...jd ESP membuatkn susu kita lebih pekat n berkhasiat..Dan mengenyangkan..kulit anak saya pun lain..kl ekzema pn krg...kulit dia kurang sensitif.. Kl kena gigit nyamuk pn.. Xlama bekasnya.. Mudah pudar parutnya... Malah parut chicken pox ank saya pn dh makin pudar.. Kl dekat muka mmg xperasan lgsg...kita minum secara x lgsg sampai kpd baby khasiatnya..

2) saya perasan sejak saya Minum ESP saya tak gatal2 lg pd badan.. Kl dulu saya mesti tergaru sana.. Tergaru sini wl saya rasa Sy dah sabun.. Skang Susah la Sy menggaru sana sini..sbb nya ESP berfungsi menyelesaikan masalah kulit.

3) dulu saya ni jenis mudah dpt jangkitan kulat... Kl kotor sikit keadaan waktu tu ...bila dh Ada jangkitan kulat tu mesti lah gatal dan tak selesa..skang saya pun dh lupa bila Sy terkena jangkitan kulat..sbb ESP dpt mengatasinya...sbb skang Sy blh dikatakan tiada lg masalah kulat .

3)kl ank murid saya Ty umur... Mesti mereka terkejut...sbb umur saya dh 30+..Ada sorang murid tu Ty saya Mcm mana cikgu buat blh nk nmpk muda..jadi ESP juga berfungsi utk awet muda...

4) wl Sy menyusu,tp masih anjal...wl ank Sy dh kurang menyusu badan sbb dia pn dh 1 thn 11 bln...sebab esp dpt anjalkan kulit serta memelihara kesihatan payudara..

5) saya dpt chicken pox di usia 30..bayangkan bagaimana nk hilangkan parut.. Bila dh senja br nk kena chicken pox..bila saya ambil esp dgn konsisten..parut chicken pox saya mula pudar.. Kl dkt muka mmg xnmpk lgsg..sampai ank murid saya pn x percaya sy kena chicken pox tp parut x nampak...sebabnya esp jg dpt hilangkan parut..

6) bila saya minum esp saya rasa bertenaga dan cergas. Sbb esp adalah sbg energy booster. Esp jg dpt mengalas perut kita sementara nk tggu ms mkn,,,

7)berat badan sy maintain.. Sama spt masa sy Blm mengandung...sbb esp bertindak sbg weigh management...

8)esp dpt repair sel n bina sel...sbb setiap hari sel badan kita akn rosak disebabkan pelbagai faktor spt makanan n persekitaran...jadi bila kita mkn apa2 makanan atau supplemen ia mudah utk serap n berkesan..kulit kita jg akan lebih gebu dan cantik..kl dulu kulit kaki sy sngt kering.. Tp skang ia dh berubah..xdak lg,x lalu nk tgk kaki sendiri sbb kering..sbb esp dh berjaya repair n bina sel..kulit saya pn tak la kering mcm dulu..

Kelebihan esp mmg x blh nk sangkal lg..malah byk lg kelebihan esp. Sbb tulah saya jatuh cinta..kita mkn supplemen bkn utk rawat masalah kita shj.. Tp sbg makanan harian utk kita kekal sihat dan bertenaga..sbb esp shaklee berasal dr sumber makanan harian kita jg tanpa pewarna,pengawet n perasa tiruan.. Yg penting semulajadi...

Jika berminat, boleh hubungi saya di
Tel: 0125706701
Email: sitiyana_aiman@yahoo.com

Ands akn dpt free consultation before n after sale..

Regards,
Liyana

No comments:

Post a Comment