Shaklee Independent Distributor

Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Saya merupakan pengedar Shaklee yang sah..Boleh dapatkan product Shaklee daripada saya dengan konsultation percuma sebelum dan selepas pembelian..saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Saya juga membuat penghantaran ke Brunei, Indonesia dan Singapura..

Friday 22 June 2012

Testimoni best tentang ESP

Asalamualaikum dan salam sejahtera..."Alhamdulillah dah start amik esp..n dpt rasa perubahan..klu dulu, sejak awal pregnant sampai la ke minggu lps, susah btoi nak tido, tp sejak seminggu lps, dah leh tido lena..n klu terjaga tgh mlm pun, mesti boleh tido balik punya..n sy perasan, sblm ni, sy ada mslh sakit kulit mcm ringworm kat celah peha..sejak amik esp, hilang dah..cumanya, gatal tu still ada, tp xteruk mcm dl..mgkin awal lg kot.."Ni merupakan testimoni pn Rabiatul yg merupakan customer saya.. Baru mkn x sampai seminggu..kesannya x menduka citakan..malah, nk minum utk energy booster tetapi 10 kebaikkan lain yg dpt...utk pengetahuan Pn rabiaatul tgh pregnant..oleh itu, ESP sangat bagus utk healthy pregnancy..susah kan nak cerita kebaikkan esp jika kita x alami sendiri..saya juga dh jatuh hati pada esp..Esp merupakan produk yg wajib yg perlu ada di rumah..Bagaimana dengan anda?belum cuba belum tau..dh cuba pasti jatuh cinta...*Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.Jika berminat utk berkongsi kegembiraan seperti Pn rabiaatul...boleh hubungi saya diHp: 0125706701Email: sitiyana_aiman@yahoo.comAtau PM di FB

No comments:

Post a Comment