Shaklee Independent Distributor

Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Saya merupakan pengedar Shaklee yang sah..Boleh dapatkan product Shaklee daripada saya dengan konsultation percuma sebelum dan selepas pembelian..saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Saya juga membuat penghantaran ke Brunei, Indonesia dan Singapura..

Tuesday 19 June 2012

Ostematrix yg marvelous...

Salam,

Entri kali ni saya nak share tentang ostematrix..siapa yg Blm kenal ostematrix, ostematrix ialah calcium with magnesium n vit d..seperti mana yg sedia maklum..kalsium tidak dapat diserap tanpa bantuan vitamin d..jadi ostematrix adalah supplemen calcium yg sedia utk diserap kerana ia mempunyai vit d dan juga magnesium..Tp mesti minum air byk ye..kl x mcm mana nk serap..di sini saya nak share testimoni pn rabiaatul yg merupakan customer saya yg baru mencuba ostematrix..mmg sngt best bila mendengar testimoni beliau..

"sy br mkn 2hari, dah nmpk kesan..sy bgn pagi jd segar..dl masuk ofis kul8.30...arini masuk ofis kul7.30..hehe n lagi satu, belakang n pinggang sy xsakit dah...xmcm org sarat mengandung, leh jln laju tp contraction tu still rs cuma berkurang.alhamdulillah...sakit belakang n sakit pinggang dah xrasa.."

Jadi anda bagaimana?ingin merasai kebaikkan ostematrix seperti Pn Rabiatul,saya sendiri dah merasai kebaikkan ostematrix..sebab tu saya betul2 jatuh cinta dgn ostematrix...

*Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap
consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

Jika berminat..boleh hubungi saya di Tel: 0125706701
Email: sitiyana_aiman@yahoo.com
Pm di FB

No comments:

Post a Comment