Shaklee Independent Distributor

Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Saya merupakan pengedar Shaklee yang sah..Boleh dapatkan product Shaklee daripada saya dengan konsultation percuma sebelum dan selepas pembelian..saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Saya juga membuat penghantaran ke Brunei, Indonesia dan Singapura..

Tuesday 18 February 2014

Testimoni Supplemen Shaklee untuk Period Teratur dan Cerahkan Kulit

Assalamualaikum... hari ni nak share testimoni GLA dan Vit C Sustained Released Shaklee. .testimoni ni dari sepupu saya sendiri..Gla diambil lebih dahulu. .Alhamdullilah kesannya period lebih teratur..period pain dah kurang..Selepas ambik Gla, sepupu saya ni add on Vit C Sustained Released. .dalam sebulan jerawat dah kurang..parut jerawat mula hilang..malah mukanya menjadi lebih cerah..

jika berminat dengan vitamin shaklee yang sentiasa selamat, semulajadi dan berkesan boleh whatapp/pm/call di 0125706701

Happy Sharing :)

No comments:

Post a Comment