Shaklee Independent Distributor

Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Saya merupakan pengedar Shaklee yang sah..Boleh dapatkan product Shaklee daripada saya dengan konsultation percuma sebelum dan selepas pembelian..saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Saya juga membuat penghantaran ke Brunei, Indonesia dan Singapura..

Sunday 9 February 2014

Supplemen Shaklee untuk Kesihatan Optimum

Assalamualaikum. .saya datang lagi :)

Hari ni nak share pasal..ramai yang menyebut kenapa perlu makan vitamin sedangkan dah sihat sekarang..tak makan vitamin pun selama ni..sihat ja..Sememangnya ada yg tak perlu ambik vitamin pun jika mengamalkan diet seimbang, amal tabiat makan yang baik dan mengamalkan prinsip asas diet seimbang..
       Tapi itu dulu...zaman sayur dan buah tak banyak racun yang disembur...tanam sendiri..jadi semua semulajadi tiada racun..tetapi berapa kerat yang tanam sendiri..tanam tanaman hidroponik sendiri..sebab sekarang semuanya beli...bila beli confirm racun melambak dkt sayur dan buah..bila buah dan sayur diserap racun berapa banyak vitamin yang tinggal malah kita pulak akan dapat penyakit sebab basuh tak betul-betul..Tak rendam lama..rendam lama habis vitamin pula..racunnya belum keluar pun..serba salah jugak dibuatnya..harapkan makan untuk kesihatan tapi akhirnya sakit yang dapat.. bukan maksudnya tak boleh nak makan sayur atau buah...alternatifnya kena tanam sendiri, beli sayur organik (ada dekat pasaraya tapi mahal sikit)..Jadi yg tiada tempat nak tanam..tiada masa nak tanam dan jaga..kenalah cari pilihan seperti supplemen untuk ganti apa yang kita tak dapat dari makanan..
        Bagi yang perlu vitamin kerana tak boleh dapat dari makanan adalah menjadi keperluan untuk dapatkannya daripada supplemen dari Shaklee.  Jadi supplemen cadangan untuk kesihatan optimum ialah Vitalea with iron,  B complex dan Vit C. Alhamdullilah. .setakat ni..sejak amal supplemen ni..saya jarang sakit..tak mudah letih..cergas..kurang mengantuk di siang hari..jadi bagi siapa nak makan supplemen untuk kesihatan menyeluruh bolehlah cuba tiga jenis vitamin ni..kalau nak value added untuk tenaga, baikki dan bina sel, kulit gebu boleh lah tambah ESP. ESP memang hott produk Shaklee. .
       Jadi, bagi yang rasa nak jaga kesihatan berpanjangan dan nak bagi reward untuk diri bolehlah try supplemen untuk kesihatan optimum ni..boleh pm atau whatapp di 0125706701 untuk konsultasi. .Happy Sharing :)

No comments:

Post a Comment