Shaklee Independent Distributor

Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Saya merupakan pengedar Shaklee yang sah..Boleh dapatkan product Shaklee daripada saya dengan konsultation percuma sebelum dan selepas pembelian..saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Saya juga membuat penghantaran ke Brunei, Indonesia dan Singapura..

Tuesday 18 February 2014

Misi Membantu Palestine dengan Pembelian Produk Shaklee

Assalamualaikum. .

Ingin sihat dan cantik sambil menderma kepada Palestine? Saya ingin mengambil 5% daripada hasil jualan saya untuk didermakan kepada Palestin..dan bagi sesiapa yang membuat pembelian supplemen Shaklee dari saya..5 % daripada hasil jualan pada bulan February akan saya dermakan kepada Palestin...Semoga usaha saya ini dapat kita sama2 dapat manfaat di sisi Allah...walaupun kita tidak dapat memberi sumbangan tenaga..semoga wang ini dapat membantu mereka untuk memberi keperluan seperti makanan, pakaian, selimut atau ubatan..Semoga Palestin akan bebas dari Israel tidak lama lagi..sama2 kita doakan..Amin

Jom berinfak pada orang yang betul...

Pm/whatapp 0125706701

No comments:

Post a Comment