Shaklee Independent Distributor

Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Saya merupakan pengedar Shaklee yang sah..Boleh dapatkan product Shaklee daripada saya dengan konsultation percuma sebelum dan selepas pembelian..saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Saya juga membuat penghantaran ke Brunei, Indonesia dan Singapura..

Thursday 6 June 2013

Promosi Jun 2013: MEAL SHAKE TERBAIK UNTUK ANAK ANDA. BELI 6 PERCUMA 1



Salam,

Berita gembira untuk ibu- ibu di luar sana kerana promosi pada Bulan Jun ini adalah Meal Shake.. Sangat sesuai untuk semua peringkat umur seawal 1 tahun..Hanya dos sahaja yang berbeza...Memang saya agak gembira, bulan ini promosi Mealshake kerana anak saya sendiri yang berumur 2 tahun 10 bulan adalah pengguna Mealshake.. Kesannya saya berpuas hati dengan bahan yang semulajadi, selamat dan tentunya berkesan..Yang penting tiada bahan pengawet, pewarna dan perasa seperti kebanyakkan produk.. Promosi bulan Jun, jika anda membeli 6 canister Meal Shake, anda akan mendapat 1 lagi Mealshake percuma. Dengan harga sederhana iaitu rm113.75. Ia mampu bertahan selama 2 hingga 3 bulan..Memang sangat berbaloi..Jangan tunggu lagi..berikan yang terbaik untuk anak anda.. untuk sebarang info, boleh call/sms/wechat/Line di no 0125706701.. Free consultation sebelum dan selepas pembelian..

Regards,
Liyana

No comments:

Post a Comment