Shaklee Independent Distributor

Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Saya merupakan pengedar Shaklee yang sah..Boleh dapatkan product Shaklee daripada saya dengan konsultation percuma sebelum dan selepas pembelian..saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Saya juga membuat penghantaran ke Brunei, Indonesia dan Singapura..

Friday 14 June 2013

ESP dan Sembelit

Salam, kali ni saya nak cerita pasal sembelit. .Sembelit ni bukan saya sahaja alami dulunya..sekarang tak lagi..saya pun tak pernah nak fikir apa yg saya nak buat sebab saya sembelit..yg saya fikir, dulunya saya kurang minum air dan malas nak makan buah..bukan tak suka..malas..tapi sekarang bila dah konsisten dgn ESP..sembelit saya dah ok..Ia sama dengan customer saya yg rata-rata ambik ESP. .masalah sembelit terus hilang..ada yg membuang seminggu sekali..terus bila ambik esp 2 hari sekali mesti membuang ..sama jugak dengan sorang customer saya yg mengandung..sekarang baru saja melahirkan anak..dia ambik esp ketika usia kandungan 8 bulan..alhamdullilah dah tak sembelit..kalau tak susah je nak membuang..sekarang semudah ABC.. :) kalau org mengandung saya faham..rasa macam takut nak membuang..yerlah, dulu rasa risau keluar sekali dengan anak..yerlah nk meneran..kang keluar anak sekali..punyalah takut mcm tu..itulah saya dulu..masa belum consume Shaklee..kalau saya tahu kesan minum ESP ni..dah lama saya ambik ESP waktu ngandung dulu..tapi masa breastfeeding baru bertemu jodoh dengan Shaklee..yang penting sekarang saya gembira untuk customer-customer saya yang dah cuba ESP..sembelit tiada..kulit cantik, kesihatan yg best..kalau untuk ibu ngandung..dapat kehamilan yang sihat.
Jika anda nak bersama saya dan customer-customer saya merasai kehebatan ESP..Jom order, call/sms/whatapps/Line/wechat di 0125706701 atau email di sitiyana_aiman@yahoo.com. . Yang penting free consultation.. :)

No comments:

Post a Comment