Shaklee Independent Distributor

Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Saya merupakan pengedar Shaklee yang sah..Boleh dapatkan product Shaklee daripada saya dengan konsultation percuma sebelum dan selepas pembelian..saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Saya juga membuat penghantaran ke Brunei, Indonesia dan Singapura..

Wednesday 15 May 2013

Vivix Melambatkan Penuaan: Promosi May 2013

Salam,

Lambat saya update blog bulan ni.. :) Banyak kerja yang nak diuruskan..Sebenarnya pada bulan May ni ada promosi yang sangat Best iaitu Vivix.. Kenapa bestnya Vivix? Sebab ia adalah sirap kesihatan yang paling membanggakan Shaklee kerana belum ada seumpanya dan setanding buat masa ini..Jadi jika anda memilikinya, anda insan yang sangat bertuah.. Vivix adalah satu penemuan revolusinari dalam anti-penuaan pada tahap sellular. Malah Shaklee telah membuat ujian klinikal pada ramuan utamanya.. kerana itulah saya suka Shaklee kerana setiap produknya mempunyai ujian klinikal bukan sekadar overclaimed.. Apa lagi, jom rembat Vivix sempena promosi May.. Harga memang setanding kualiti dan manfaatnya.. Untuk info boleh we chat, Line atau call/sms saya di 0125706701 dan juga boleh email saya di sitiyana_aiman@yahoo.com.

No comments:

Post a Comment