Shaklee Independent Distributor

Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Saya merupakan pengedar Shaklee yang sah..Boleh dapatkan product Shaklee daripada saya dengan konsultation percuma sebelum dan selepas pembelian..saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Saya juga membuat penghantaran ke Brunei, Indonesia dan Singapura..

Monday 7 January 2013

Susu Banyak dan Pekat

Salam,
Apa khabar ibu-ibu di sana? Seronok kan apabila Allah memberi kita peluang untuk menyusu sendiri baby kita..saya sendiri tak sangka sbb dpt nyusu baby tanpa ilmu tapi saya cari ilmu tu.. Sbb ia tidak akan berjaya tanpa ilmu dan passion jgk..Alhamdullilah saya berjaya menyusu anak saya.. Seronok dan best sebab dapat kongsi pengalaman dengan semua..
Kat sini saya nak share pengalaman kawan saya yang baru ambik product shaklee sbb beliau menyusu badan.. Sebelum ni beliau tak pernah ambik product shaklee pada anak- anak beliau yg sebelumnya.. Tapi untuk anak ketiga.. Terbuka hati nak cuba.. Apa salahnya kan.. Shaklee kan produk yang semulajadi dan selamat.. Mmg tak takut punya..Sehari dua hari beliau ambik ESP dan Ostematrix.. Dah nampak kesan.. Setiap orang lain, ada yg cepat ada yg lambat..tapi kawan saya ni mmg cepat kesan dia.. Bila beliau ambik ESP dan ostematrix ni susu dia semakin banyak malah pekat pulak tu.. Alhamdullilah.. Kalau beliau pam.. Lemak susu lebih banyak berbanding susunya sebelum ambik supplemen.. Agak-agak kalau lemak banyak, baby cepat kenyang x? Jawab-jawab.. Hehe..bestnya dapat memberikan kegembiraan pada orang lain..Semoga kawan saya berjaya dalam misi breasfeedingnya..Mode: puas bila org lain dapat rasa apa yg kita alami masa kita ambik supplemen Shaklee ketika menyusu..

Pada sesiapa yang berminat nak memberi zat lengkap kepada diri sendiri, susu dan bayi anda.. Jangan segan- segan untuk call atau sms saya di 0125706701 atau e mail sitiyana_ aiman@ yahoo.com. Free consultation diberi for my beloved customer dan future customer.. Happy Sharing:)

No comments:

Post a Comment