Shaklee Independent Distributor

Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Saya merupakan pengedar Shaklee yang sah..Boleh dapatkan product Shaklee daripada saya dengan konsultation percuma sebelum dan selepas pembelian..saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Saya juga membuat penghantaran ke Brunei, Indonesia dan Singapura..

Wednesday 2 January 2013

Jaga Sendi Anda Dari Awal

Salam,
Hari ni saya nak share tentang sendi...semua orang berisiko untuk sakit sendi... Walaupun ahli sukan sendiri.. Cuba bayangkan kita berjalan dan bergerak setiap hari.. Adakah setiap sendi yg ada di badan kita tiidak haus...semakin meningkat umur semakin banyak sendi digunakan....Sebagai contoh umur kita 30 tahun, selama 30 tahun kita menggunakan sendi kita utk bergerak..kalau kereta sekali pun kita perlu servis setiap kali jarak km tertentu.. Inikan pula kita.. Tapi tiada siapa pun ambik kisah.. Sebab belum sakit kan...
Kalau ikut keturunan, keturunan sebelah mak saya ada yg sakit lutut.. Lutut adalah sendi.. Jadi faktor keturunan jg blh diturunkan jika keturunan kita ada sakit sendi.. Tak mustahil ia akan terjadi pada diri kita.. Adakah kita nak mewarisinya...tanpa berbuat-apa sebagai langkah pencegahan..
Berat badan juga adalah satu penyumbang sakit sendi.. Pernahkah anda dengar, ibu bapa anda pada masa mudanya tak sakit sendi.. Bila tiba tua sakit sendi disebabkan oleh berat badan...sebabnya berat badan inilah yang menekan sendi...bila jumpa doc.. Perkara pertama yg doc cakap.. Kurangkan berat badan..Itu orang yang gemuk.. Ahli sukan sendiri juga berisiko utk sakit sendi.. Berlari, bermain badminton sebab guna sendi tangan.. Main sepak takraw pun guna sendi lutut,, Jadi penjagaan sendi dari awal sangat penting supaya kita dapat meneruskan kehidupan dengan ceria dan gembira..
Bila sakit sendi je.. Mulalah malas nak pergi mana-mana.. Takut sakit lutut.. Takut bengkak kaki.. Tambah- tambah orang yg nak tunaikan haji.. Bila sakit lutut, dah tentu merisaukan perjalanan dalam melakukan ibadah haji.. Kalau boleh nak lakukan sendiri.. Tak mahu susahkan orang..Semuanya disebabkan kita tak memberi makanan sendi..pilihan sebenarnya pada kita.. Kita beli minyak panas, sapu pada lutut atau sendi.. Tahukah anda, ia sebenarnya memburukkan lagi sakit sendi anda... Kelegaan adalah sementara sahaja..sebenarnya ia mengeringkan bendalir pada sendi anda..jadi bagaimana untuk memberi makanan sendi secara selamat, semulajadi dan berkesan.. ADVANCE JOINT HEALTH TABLET adalah jawapannya.. Terbukti berkesan mengikut ujian klinikal selama 5 hari.....Advance joint tablet bukan hanya untuk individu yang sudah sakit sendi.. Ia jgk utk individu yang nak menjaga dan mengekalkan kesihatan sendi..pilihan ditangan anda..

Sempena promosi Januari 2013, ambik peluang untuk reward diri anda.. Reward ibu bapa atau sesiapa sahaja yg memerlukan...Boleh hubungi saya jika anda berminat... 0125706701 atau email.. sitiyana_aiman@yahoo.com

No comments:

Post a Comment