Shaklee Independent Distributor

Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Saya merupakan pengedar Shaklee yang sah..Boleh dapatkan product Shaklee daripada saya dengan konsultation percuma sebelum dan selepas pembelian..saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Saya juga membuat penghantaran ke Brunei, Indonesia dan Singapura..

Wednesday 17 October 2012

Testimoni Basic H

Salam, entri kali ni saya nak share testimoni Basic H.. Ni testimoni saya sendiri.. Sayur sawi yg layu dalam peti ais.. Boleh jadi segar bugar bila direndam dengan basic H.. Macam baru petik..memang saya betul2 jatuh cinta dgn basic h..kalau kena panas dan melecur rendam atau sapu ja basic h.. Kalau gatal badan, ekzema spray je dan mandi ja dengan basic h.. Kl nak cuci rumah tangga. Guna ja basic h.. Nak basuh botol baby pun guna basic. H..nak cuci kesan kotoran pada baju pun guna basic h.. Kalau demam tuam dan mandi je dengan basic h.. Sebab basic h ni 3 kali ganda kuasa penyejuk lebih dari air..tapi yg paling boleh dilihat.. Testimoni yg saya nak share ni.. Dapat menyegarkan sayur yg dah nak layu.

No comments:

Post a Comment