Shaklee Independent Distributor

Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Saya merupakan pengedar Shaklee yang sah..Boleh dapatkan product Shaklee daripada saya dengan konsultation percuma sebelum dan selepas pembelian..saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Saya juga membuat penghantaran ke Brunei, Indonesia dan Singapura..

Wednesday 17 October 2012

Rawat Kulit Kering dan Bersisik dengan Vitamin E Shaklee

Salam,
Entri kali ni saya nak share tentang pengguna Shaklee yang menghadapi masalah kulit kering dan bersisik.. Dan dia amat berpuas hati bila kulitnya menjadi lembab dan tak kering lagi walau sebelum ni dah bermacam krim dan buah- buahan yg dia ambil..

No comments:

Post a Comment