Shaklee Independent Distributor

Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Saya merupakan pengedar Shaklee yang sah..Boleh dapatkan product Shaklee daripada saya dengan konsultation percuma sebelum dan selepas pembelian..saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Saya juga membuat penghantaran ke Brunei, Indonesia dan Singapura..

Saturday 20 October 2012

Sustain Released Vitamin C Shaklee

Salam,
Entri kali ni saya nak story tentang macam2 vitamin C yg dijual di pasaran.. Vitamin C Organik, Vitamin C 500mg, Vitamin C Dr Holand dan macam2 nama lg.. Semuanya diambil dari Sustain Released Vitamin C Shaklee..tetapi cuma rebrand balik je..tidak hairanlah Vitamin C tersebut sangat berkesan kerana diambil dari Shaklee yg sememangnya semulajadi, selamat dan berkesan.. Dan Shaklee dah 50 tahun di pasaran..Jadi kenapa nak bayar lebih....Saya juga bukan semata-mata nak jual atau berniaga,. Saya nak bantu kawan atau saudara seislam untuk mendapat kesihatan yg lebih baik seperti saya dan family saya dan semua customer saya yg memberi feedback yg sangat positif...Jadi pilihan di tangan anda..anda yang memilih...

No comments:

Post a Comment