Shaklee Independent Distributor

Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Saya merupakan pengedar Shaklee yang sah..Boleh dapatkan product Shaklee daripada saya dengan konsultation percuma sebelum dan selepas pembelian..saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Saya juga membuat penghantaran ke Brunei, Indonesia dan Singapura..

Sunday 15 November 2015

Cara Buat Goreng Pisang Rangup Dan Sedap

Buat Goreng Pisang Tanya Allah Dahulu

Assalamualaikum...lama tak sharing..

Malam minggu lepas , ada tetamu datang...rancang nak buat goreng pisang sebab pisang ada baru bawak balik dari kampung..

Masa nak buat berdialog dengan Allah dalam hati..

"Ya Allah aku nak buat goreng pisang ni..Bantu aku Ya Allah untuk buat goreng  pisang yang rangup, sedap dan menarik..Aku nak jamu suami, anak dan tetamu makan...Terima Kasih Ya Allah..Alhamdullilah Ya Syakur.. Aamiin Ya Mujib"

Biasa saya tak pernah tanya Allah dahulu..saya buat ja terus goreng pisang..dan sentiasa berharap ia jadi..mmg jadi kebanyakkannya..tp ada jgk xjd..

Sejak sebulan dua ni amal #TeknikBAD Bertanya Allah dahulu..kerana tiada daya dan upaya jika bukan dengan  bantuan Allah..

Hasilnya saya memang hasilkan goreng pisang yang sedap, rangup dan menarik dengan bantuan Allah..Terima Kasih Ya Allah..Alhamdullilah Ya Syakur...

#TeknikBAD 
#BertanyaAllahDahulu

2 comments: