Shaklee Independent Distributor

Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Saya merupakan pengedar Shaklee yang sah..Boleh dapatkan product Shaklee daripada saya dengan konsultation percuma sebelum dan selepas pembelian..saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Saya juga membuat penghantaran ke Brunei, Indonesia dan Singapura..

Friday 28 December 2012

Semakin Hampir ke 2013

Salam,
Sihat ke semua...?harap semua sihat.. Kalau tak sihat.. Boleh e mail saya for consultation and advice... Feel free to share :) Sekejap ja dah nak masuk 2013.. Sepanjang tahun ni penuh makna.. Suka.... Duka... Memang banyak saya belajar dari 2012 ni.. Saya pun dah setahun join Shaklee setelah consume setahun.. Sekarang dah 2 tahun saya amalkan Shaklee.. Pada mulanya saya sahaja yg ambik utk diri dan anak untuk breastfeeding.. Sekarang suami pun consume sama..bertuah kerana ditemukan dengan Shaklee..The best product, very natural and safe..

Best sangat dan bersyukur kerana diberi peluang oleh Allah dapat bantu kawan- kawan, kawan yg tak dikenali.. Saudara mara untuk dapat kesihatan yg diingini..Saya tak pernah bermimpi pun.. Tahun 2012 jgk saya belajar untuk sentiasa positif walau dalam hati menangis..positif itu adalah doa...anda tidak percaya.. Anda akan tahu bila anda positif dan cuba positif..

Perkara yg mustahil jgk akan berlaku jika anda positif..Positif tanpa usaha tak bermakna apa-apa..Ia terjadi pada saya..2013.. Adalah tahun penuh cabaran pada saya.. Cabaran untuk mencapai impian saya.. Impian saya, saya akan beritahu bila tercapai kelak.. Yang paling penting saya nak semua orang sihat..sihat tanpa kesan sampingan...Ada anak yg diberi penyakit oleh Allah untuk menguji saya dan suami...Alhamdullilah.. Anak saya sihat.. Tapi kita kena usaha bagaimana untuk mengekalkan kesihatan dia..positif adalah senjata utama..saya percaya anak saya jugak positif dan semangatnya kuat..sebab tu Allah mengurniakan kesihatan padanya..disamping kami jugak berusaha dari segi doa.. Suplemen.. Minda yg positif jgk..Harap Allah mengekalkan minda kami untuk positif setiap perkara.. Walaupun tergelincir jgk sekali sekala..Bersangka baik pada setiap perkara...dan percaya setiap yang berlaku ada hikmahnya.. Semoga 2013 menjanjikan kenangan paling manis.. Kejayaan paling manis dan kebahagiaan yang boleh dikongsi dengan semua.. Amin Ya Rabbal Alamin...

Regards,
Liyana

No comments:

Post a Comment