Shaklee Independent Distributor

Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Saya merupakan pengedar Shaklee yang sah..Boleh dapatkan product Shaklee daripada saya dengan konsultation percuma sebelum dan selepas pembelian..saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Saya juga membuat penghantaran ke Brunei, Indonesia dan Singapura..

Thursday 9 August 2012

Shaklee Collagen Powder - Nutrien Hebat Untuk Kulit Muda dan Sihat

Salam,
Entri kali nak cerita tentang Collagen.. Yang semakin dicari oleh wanita sekarang.. Pelbagai jenama yg ada sekarang mcm cendawan tumbuh.. Tugas kita mencari Collagen yang terbaik semestinya semulajadi,selamat dan berkesan tanpa bahan pengawet,pewarna n perasa..Sebelum tu, adakah anda tahu maksud Collagen yg sebenar?
Kolagen merupakan satu daripada empat jenis tisu utama yg terdapat di dalam tubuh manusia di mana ia meliputi kira-kira 30 peratus daripada keseluruhan susuk tubuh. Kolagen membentuk pelbagai jenis tisu penghubung di antara bahagian-bahagian tubuh termasuklah kulit, otot, rambut, tendon, ligamen, darah, tulang, dan tulang rawan yang membentuk struktur yang menyokong keseluruhan susuk tubuh..
Semakin meningkat usia, jumlah kolagen di dalam tubuh semakin merosot. Ini mula dapat dilihat ketika usia mencecah 20 tahun, di mana kulit semakin kering, kasar, kurang anjal dan garis-garis kedutan mula muncul.. Kekurangan kolagen di dalam tubuh akan memberi kesan bukan hanya penuaan pada kulit tetapi rambut juga pudar sinarnya, semakin menipis dan mudah gugur.
Oleh itu, supplemen kolagen membantu untuk menjana semula serat kolagen dan terus mengekalkan jalinan padu kolagen yang dikeluarkan di dalam lapisan- lapisan kulit yang lebih dalam. Ini membuatnya lebih tegap dan anjal. Kulit kelihatan lebih licin, lebih lembut, dan lebih muda...Kolagen juga membantu menyuburkan rambut di mana rambut lebih kukuh, tebal dan bersinar..Semua ini anda boleh dapat daripada Shaklee Collagen Powder..dalam masa 8 minggu..dan telah terbukti dengan kajian klinikal pada kulit manusia dan rambut manusia...jadi pilihlah kolagen yg terbaik untuk mendapat hasil yg terbaik...

Jika berminat boleh hubungi di 0125706701 atau email di sitiyana_aiman@yahoo.com..

No comments:

Post a Comment