Shaklee Independent Distributor

Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Saya merupakan pengedar Shaklee yang sah..Boleh dapatkan product Shaklee daripada saya dengan konsultation percuma sebelum dan selepas pembelian..saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Saya juga membuat penghantaran ke Brunei, Indonesia dan Singapura..

Wednesday 1 January 2014

Vivix Membantu Menghilangkan Ketagihan Merokok

Assalamualaikum. .

Begitu lama saya tidak menulis entry..maaf bagi yg mengikuti blog saya..saya cuba update sekerap mungkin..hari ini saya nak cerita mengenai satu produk Shaklee yang di panggil Vivix. .
Vivix adalah produk Shaklee yang sangat berbaloi dari segi fungsinya dan tiada pada produk lain yang seumpamanya..walaupun ia bukan dicipta khas untuk perokok tetapi ia meninggalkan kesan yang sangat tidak dijangkakan..
Memang sebelum ini banyak testimoni bila perokok yang mengambil Vivix menjadi hilang nikmat bila merokok..dan seterusnya menghilangkan ketagihan..berhenti atau tidak adalah bergantung kepada azam..bila merokok sudah tidak sedap lagi..merokok pun dah jadi tak seronok...jika azam tinggi..mungkin tak perlu sampai 5 botol vivix..malah botol yang keenam anda akan rasa keperluan mengambil vivix bukan hanya sebab tak merokok lagi tapi fungsi dahsyatnya yang anda akan dapat..Hanya peminum vivix sahaja yang tahu..
Anda jangan terkejut jika rambut hitam akan tumbuh bagi yang beruban sebab kita muda 25 tahun apabila mengamalkan Vivix..umur semakin bertambah tetapi organ dalam badan usia 2 kali ganda mungkin dari usia asal kita. Sebab organ dalam badan bekerja dengan teruknya berdasarkan cara hidup kita..Jadi Vivix lah jawapannya..anda tidak percaya? Tetapi ramai yang percaya bagi yang mengamalkan Vivix..Testimoni yang baru saya dapat dari customer saya di mana bapa mertuanya sudah kurang merokok dan badan menjadi bertenaga. Malah walaupun lama tak menaiki motosikal untuk perjalanan yang jauh..tetapi beliau mampu setelah mengamalkan vivix. .sebab itu Vivix dapat mudakan kita 25 tahun..usia tua tetapi tenaga seperti org muda..
Saya sangat bersyukur kerana dapat membantu org sihat, kurang merokok..cergas bertenaga hanya dengan kongsikan kebaikkan Vivix. .jika sesiapa yang berminat nak cuba..untuk pengetahuan..Vivix untuk semua yang nak muda..sihat. cantik..

Boleh pm saya di fb atau call/sms/whatapp untuk konsultasi. .

2 comments:

  1. produk shaklee mmg bagus.. Nnt sy bagitau member2 yg merokok ttg produk ni.. saya dulu merokok juga tapi berhenti sejak tingkatan 3..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq..sudi lawat blog saya dan baca apa yg saya share..tahniah kerana sudah berhenti di tingkatan 3..harap sudi share bagaimana dapat berhenti merokok :) jika nak try vivix boleh hubungi saya di 0125706701.

      Delete