Shaklee Independent Distributor

Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Saya merupakan pengedar Shaklee yang sah..Boleh dapatkan product Shaklee daripada saya dengan konsultation percuma sebelum dan selepas pembelian..saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Saya juga membuat penghantaran ke Brunei, Indonesia dan Singapura..

Saturday 10 November 2012

Testimoni 6 minggu Shaklee Collagen Powder

Salam,
Entri kali saya tak sabar-sabar nak share pengguna Shaklee Collagen Powder.. Memang sangat marvelous result dia..ujian klinikal telah disahkan bahawa Shaklee Collagen berkesan selepas penggunaan 8 minggu.. Testi ni bukan 8 minggu tapi 6 minggu.. Kalau 8 minggu mcm mana result dia.. Alah membeli menang memakai..Collagen ini semulajadi kerana ia dibuat dari sisik ikan merah.. Sememangnya ia selamat dan semulajadi..malah ia telah diuji.. Jadi anda tak perlu meraguinya.. Kerana itulah Trademark Shaklee.. Setiap supplemennya diuji dari bahan mentah ke produk siap2 dan ia dilakukan berkali- kali...jadi jom berkolagen dengan Shaklee.. Kerana Shaklee adalah pilhan yang tepat bagi yang memilih produk yang Selamat, Semulajadi dan Berkesan tanpa bahan pengawet, pewarna n perasa...

Ikuti kata2 tuan punya badan testi ni..

"Kesan utama collagen nih.. Sgt terasa kulit kita lembuttt je. Semakin cerah bukan kat muka je.. Tp semua2. Kesan calar2,sunburn..semua xde dah..sebab dulu sy nih mmg ahli persatuan..aktif berjemur,berkhemah sana sini. (baru suami ckp td haha. Sebab dia xnak tegur sbelum ni takut sy upload pic sndiri. Pdhal pic sndiri kat fb pun jarang nak kuar)"

Jika anda berminat.. Boleh hubungi saya di 0125706701 atau email sitiyana_aiman@yahoo.com

No comments:

Post a Comment