Shaklee Independent Distributor

Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Saya merupakan pengedar Shaklee yang sah..Boleh dapatkan product Shaklee daripada saya dengan konsultation percuma sebelum dan selepas pembelian..saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Saya juga membuat penghantaran ke Brunei, Indonesia dan Singapura..

Tuesday 20 March 2012

Testimoni pengguna Set Pregnant Shaklee

Perjalanan Pengguna Set Pregnant Shaklee sehingga Berpantang

Ni merupakan customer pertama saya menggunakan set pregnant shaklee..Alhamdullilah..sangat mengujakan..

Ikuti cerita Pn Azie dlm menggunakan Set Pregnant Shaklee..(dicopy dari cerita sebenar dgn kebenaran)

sebaik sahaja mengetahui saya mengandung dulu, saya hanya minum susu anmum + asid folic sahaja kerana takut peristiwa keguguran berulang semula.. saya xboleh minum air yang masam spt air limau nipis, makanan yang mengandungi cuka pun xboleh kerana mesti ader kuar darah.. saya hanya makanan kesihatan yang dibekalkan oleh klinik kesihatan kerajaan sahaja sepanjang 5 bulan pertama. semasa kandungan 6 bulan HB saya menurun dari 11 kepada 10.8, doc nasihatkan saya supaya makan makanan tinggi zat besi dan perlu ambil menambah pil zat besi 1 ke 2 biji sehari kemudian masa kandungan 7 bulan HB saya semakin menurun dari 10.8 kepada 10.3, saya kena tambah jumlah pil lagi dari 2 biji shari kepada 4 biji sehari... pada masa tu jgk saya ada tanya yana, " ada x makanan kesihatan yang boleh meningkatkan HB" ?, sbb takut baby kena anemia. so yana cadangkan supaya makan makanan kesihatan shaklee untuk ibu mengandung. saya tidak terus makan makanan kesihatan shaklee, tp saya teruskan ubat klinik tp HB saya hanya naik dari 10.3 kepada 10.5 sahaja pada kandungan saya ke 8 bulan, pasrah juga masa tu kerana usaha kurang berjaya. selepas berhenti makan ubat klinik tp terus cuba makan makanan kesihatan shaklee sepanjang kandungan saya 8 bulan sehingga bayi lahir, alhamdulillah pada pemeriksaan HB saya pada kandungan 9 bulan HB saya naik mendadak dari 10.5 kepada 11.5. doc pun terkejut dan bertanya saya makan apa sampai boleh meningkatkan HB sebegitu singkat. saya pun cerita secara jujur saya makan makanan kesihatan shaklee.. doc pun memuji produk shaklee dan saya tersenyum puas kerana berjaya meningkatkan HB saya sebelum saya bersalin. kini saya sudah bersalin dan mendapat anak perempuan, berat baby saya selepas bersalin 3.5 kg, selepas 10 hari baby saya sudah pun 3.8 kg. sepanjang proses berpantang dan menyusu baby saya, saya hanya makan makanan kesihatan shaklee sahaja tanpa jamu. saya jugak tidak mengalami sembelit, masalah membuang air besar tiada dan sangat mudah tanpa risau jahitan akan terbuka. badan pun segar walaupun kena berjaga malam hari. sebenarnya apa yang penting kita perlu berfikiran positif terhadap apa yang kita lakukan dan yakin boleh,

Jika anda berminat..
Hubungi saya di
Liyana 0125706701
sitiyana_aiman@yahoo.com
PM FB

No comments:

Post a Comment