Shaklee Independent Distributor

Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Saya merupakan pengedar Shaklee yang sah..Boleh dapatkan product Shaklee daripada saya dengan konsultation percuma sebelum dan selepas pembelian..saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Saya juga membuat penghantaran ke Brunei, Indonesia dan Singapura..

Tuesday 10 April 2012

Tiga bulan menggunakan set pregnant Shaklee

Salam,
Alhamdullilah,usia kandungan dh 12 minggu..harap Allah akan melindungi anak dalam kandungan ini dan memberi saya kesihatan dan kekuatan. dah 3 bulan saya menggunakan set pregnant shaklee..alhamdullilah saya sgt berpuas hati..hari pertama saya buat kad dkt klinik kesihatan..Prosedure biasa timbang,check urine,ambil darah,check perut,payudara n misi ty sejarah preg anak 1st..Cuma yg saya perasan perbezaan ms saya buat kad anak pertama n kedua. HB saya masa ank pertama ialah 11.5 dengan berat 59kg...Hb saya utk ank kedua 11.7 dengan berat 55 dengan saya yg masih menyusu ank pertama saya...Alhamdullilah..saya sangat bersyukur..sebenarnya saya takut masa nk pegi buat buku..sy takut HB saya..sbb sy msh nyusu...Tp alhamdullilah..mungkin sebab saya amalkan shaklee..Allah izinkan HB saya masih ok..malah lebih tinggi dr ms ank pertama...saya pn rs kuat n bertenaga..wlpun selera makan saya berkurangan..Baru-baru ni saya pegi cameron highland,ibu bapa saya pn ikut..bila jalan2 cameron,adalah naik bukit,naik tangga,,,mak saya dua kali tegur.."kuat no hang" (longat utara). saya gelak ajer la..Apapun,bg saya kl kt tak mampu mkn makanan seimbang,,apa salahnya kt makan supplemen utk mengisi ruang2 kosong n mana2 yg kurang..Apapun saya berdoa saya Allah memberi kesihatan  yang berpanjangan kepada saya,anak sulung saya(ada jantung, tp alhamdullilah dia jatang sakit n aktif),,n anak dalam kandungan ni (harap sempurna n sihat).Sampai sini saja dulu..saya akan coretkan lg pada entry akan datang..

Jika berminat, anda boleh
call: 0125706701
email: sitiyana_aiman@yahoo.com
atau PM di FB.

No comments:

Post a Comment