Shaklee Independent Distributor

Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Saya merupakan pengedar Shaklee yang sah..Boleh dapatkan product Shaklee daripada saya dengan konsultation percuma sebelum dan selepas pembelian..saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Saya juga membuat penghantaran ke Brunei, Indonesia dan Singapura..

Monday 2 April 2012

Supplemen untuk Kanak-Kanak-MEALSHAKE

Assalamulakum dan salam sejahtera..

Ibu sihaT?Bagaimana anak2?Hari ini saya ingin kongsikan supplemen utk kanak-kanak iaitu Mealshake..Mealshake adalah sejenis multivitamin+protien dan ia adalah sejenis bancuhan.. Jadi untuk anak2 yang tidak suka makan vitamin dalam bentuk sirap atau tablet..boleh mencuba mealshake kerana ia boleh dicampur dalam minuman kegemaran anak seperti susu,jus atau apa shj minuman yg tidak berkafein atau bergas...kenapa anak perlukan mealshake? sebabnya mealshake ada multivitamin yang diperlukan anak untuk pembesaran yang sihat,kulit dan sistem badan..malah mealshake juga mempunyai protien sebagai pembina sel dan tisu baru selain memperbaiki sel dan tisu yang rosak. Selain itu, mealshake adalah supplemen yang semulajadi,tanpa pewarna,perasa dan pengawet....Anak saya juga mengambil mealshake..walaupun baru mengambil mealshake..saya dah nampak perubahan.kalau dulu,kl pakai pampers terlama sikit mesti akan merah punggung..n gatal2..tapi sekarang wl pakai pampers agak lama..kulitnya lebih tahan..tapi saya tak la saya take for granted.kdg2 kl hari sibuk tu,,terlambt sikit tukar pampers..baru ni terkena hujan sikit...tapi cepat2 mandikan..Alhamdullilah tak demam n selsema....sbb bila sistem imunisasi kuat..anak susah nak diserang demam,selsema atau batuk..Tapi jangan plk kata bila anak tak blh demam lgsg..sbb demam n selsema jgk adalah cara untuk membuang toksin dari badan..Perlu demam  jgk sekali sekala...kalau yang ingin mencuba mealshake boleh hubungi saya..kerana pada bln ni mealshake ada special price..

No comments:

Post a Comment